Logo
Audi RS6-R ABT

Audi RS6-R ABT - kiedy seria to za mało

Audi RS6 już nie raz gościło w warsztacie ABT. Tym razem jednak niemiecki tuner zdecydował się na daleko idące modyfikacje obejmujące nie tylko wygląd, lecz także mechanikę pojazdu.

Audi RS6-R ABT Audi RS6-R ABT

Standardowy silnik V8 został podkręcony z 560 KM do 730 KM. Taki wynik uzyskano dzięki nowemu wydechowi, dolotowi i zmianie oprogramowania silnika. Co ważne, tuner nie zapomniał także o odpowiednio dobranych felgach i sportowych oponach, które pomogą w przeniesieniu napędu na wszystkie cztery koła.

Poza wzmocnieniem silnika ABT zdecydowało się także na zmiany stylistyczne. Zastosowano agresywnie wyglądający body kit obejmujący nowe zderzaki, progi i dyfuzor. Wszystkie te elementy zostały wykonane z włókna węglowego.

Zwieńczeniem całości są oznaczenia ABT we wnętrzu, nowe pedały oraz wykończenie z barwionego włókna węglowego. Bez wątpienia tuner przyłożył się do tego projektu.
Audi RS6-R ABT Audi RS6-R ABT Audi RS6-R ABT Audi RS6-R ABT Audi RS6-R ABT Audi RS6-R ABT Audi RS6-R ABT Audi RS6-R ABT Audi RS6-R ABT Audi RS6-R ABT Audi RS6-R ABT Audi RS6-R ABT Audi RS6-R ABT Audi RS6-R ABT Audi RS6-R ABT Audi RS6-R ABT

2014-02-27 - A. Ruciński

0

Komentarze do:
Audi RS6-R ABT - kiedy seria to za mało