Brabus 700 4×4² Final Edition jest prawdziwÄ… gratkÄ… dla osób szukajÄ…cych prawdziwej terenowej bestii zdolnej pogonić sportowe samochody. Nadworny tuner Mercedesa wziÄ…Å‚ na warsztat model G63 poprzedniej generacji i stworzyÅ‚ potwora na wzór G500 4×4².
Prześwit podniesiono o solidne 60 cm. Zawieszeniem można sterować elektronicznie i wybrać jeden z trybów: Comfort, Sport, Off-road i Individual.
Brabus 700 4×4² Final Edition to nie tylko zawieszenie, ale przede wszystkim motor. A pod maskÄ… pracuje potężny 5,5-litrowy silnik V8 twin-turbo, który sparowano z 7-biegowÄ… skrzyniÄ… automatycznÄ…. Jednostka generuje 690 KM i moment obrotowy 960 Nm. Terenówka osiÄ…ga setkÄ™ w czasie poniżej 5 sekund. PrÄ™dkość maksymalna wyniesie 210 km/h.Co jeszcze oferuje nam Brabus 700 4×4² Final Edition? Mamy tu nadkola z włókna wÄ™glowego, dachowy spojler z oÅ›wietleniem LED oraz 22-calowe felgi obute w opony Pirelli Scorion ATR. WnÄ™trze standardowo zaoferuje dwutonowÄ… tapicerkÄ™ w czernii i brÄ…zie. Jednak klient może sobie zamówić spersonalizowany kokpit. Brabus 700 4×4² Final Edition trafi na rynek w liczbie zaledwie 10 egzemplarzy, a każdy z nich zostaÅ‚ wyceniony na 209 000 euro.
Z chęcią bym go wziął na przejażdżkę po prawdziwym offroadzie, gdzieś przez pustynię, sawannę albo jakieś dzikie stepy. Oczywiście nie na tych oponach i z dodatkowym zbiornikiem paliwa. Na asfalcie to się marnuje. :/
To ile on ma teraz prześwitu skoro "Prześwit podniesiono o solidne 60 cm"? Chyba 105cm bo standardowa wersja miała bodajże 45cm.
No G-Klasa to auto moich marzeń, ale cena jest tak zaporowa, że nawet używka kosztuje majątek. Wiem jednak, ze kiedyś będzie moje. Narazie jeżdźe Tucsonem, który wziąłem sobie z Master1.pl jako auto pokontraktowe i daje radę. Najważniejsze jednak dla mnie było to, że to używka, o której mogę dowiedzieć się wszystkiego, bo była serwisowana przez firmę leasingową wcześniej.
nie wiem o co Ci chodzi