Opel Insignia GSi jest obecnie najszybszą wersją niemieckiego modelu. Irmscher zdecydował się nadać autu bardziej agresywnego wyglądu oraz sprawić aby Insignia była jeszcze szybsza.
Przede wszystkim w oczy rzuca się nowy grill oraz elementy ze stali nierdzewnej bądź opcjonalnie z włókna węglowego. Klienci wybiorą jeden z dwóch wzorów felg w rozmiarze 20 cali. Te doskonale komponując się z obniżonym o 30 mm zawieszeniem. Sportowo zestrojony układ zawieszenia pozwoli znacznie szybciej pokonywać zakręty.
Nie zaprezentowano fotografii wnętrza, ale tuner zapowiada liczne sportowe dodatki nadające kokpitowi charakteru. Wspomnieliśmy też, że Irmscher zadbał o nieco lepsze osiągi. Dwulitrowy silnik benzynowy otrzymał zmodyfikowaną jednostkę sterującą w efekcie czego moc wzrosła z 256 KM do 280 KM. Wzrost nie jest duży, ale zawsze to minimalnie lepsze osiągi. Tuner nie zmodyfikował wersji z dieslem.