Prior Design znany jest ze swoich niekonwencjonalnych projektów, które czasami budzą wiele kontrowersji. Tym razem na tapecie znalazła się Tesla P100D, czyli najmocniejszy elektryk, który do setki przyspiesza w mniej niż 2,5s. Co się zmieniło?
Pas przedni został wzbogacony o nowy zderzak oraz dokładkę a'la splitter. Tesla wydaje się siedzieć znacznie bliżej ziemi dzięki dokładkom progów. Z tyłu zamontowano dyfuzor oraz lotkę na klapie bagażnika dla lepszych właściwości aerodynamicznych.
Za dobre utrzymanie w zakrętach ma dbać nowe, regulowane zawieszenie od H&R. Koła również nie pozostały standardowe - zamiast charakterystycznych "turbin" znajdziemy kute felgi w rozmiarze 21-cali. Wnętrze przywita nas połączeniem skóry i alcantary a tu i ówdzie znajdą się wstawki z carbonu. Cena pakietu nie jest znana, zależy też czy wykończenia nadwozia weźmiemy z tworzywa sztucznego czy carbonu.