Lamborghini Huracan to ostatnimi czasy dość popularny wybór wśród nabywców supersamochodów. Ci, którzy przekładają zabawę nad bezpieczeństwo mogą wybrać wersje LP 580-2 z napędem tylko na tył.
1016 Industries zajmowało się już Huracanem LP 610-4, teraz przyszedł czas na młodszego brata. O ile w poprzednim modelu zmieniono nieznacznie parametry silnika o tyle tutaj nie jest do końca powiedziane czy coś będzie "grzebane". Wygląd jednak nie pozostanie taki sam. Z przodu dołożono carbonowy splitter straszący większymi wlotami powietrza, po bokach dodano zadziorne progi a tył ma poprawiać aerodynamikę. Nowe skrzydło podobnie jak w poprzednim projekcie ma generować nawet 290kg docisku, co w przypadku RWD ma duże znaczenie.
Huracan z napędem na jedną oś ma 580 koni i 540Nm momentu obrotowego. Od 0-100 km/h przyspieszy w 3,4s a prędkość z jaką może mknąć po niemieckich autostradach wynosi 320km/h. Trochę wolniejszy od swojego pierwowzoru ale z pewnością dostarczający więcej frajdy.