Logo
Brabus 850 BiTurbo

Mercedes E63 AMG Brabus 850 BiTurbo - kolejne podejście

Brabus słynie z naprawdę ostrych projektów. Udowadnia to już od kilku dekad. Specjalizacją tego tunera są szybkie sedany Mercedesa. Nie inaczej było tym razem - na warsztat trafiła E-klasa w wersji 63 AMG.

Brabus 850 BiTurbo Brabus 850 BiTurbo

Brabus poczynił dość znaczne zmiany. Standardowy, 5,5-litrowy silnik V8 został rozwiercony do 6-litrów. Zmodyfikowano dolot i zamontowano wydajną turbinę. Dzięki temu moc wzrosła do 850 KM. Wrażenie robi też maksymalny moment obrotowy wynoszący 1450 Nm. A wszystko to przekazywane wyłącznie na tylną oś! Aby podzespoły wytrzymały, tuner był zmuszony elektronicznie ograniczyć moment obrotowy do 1150 Nm.


Zobacz także: Brabus 850 - galeria »
Niemiecki sedan osiąga setkę w zaledwie 3,1 sekundy i rozpędza się nawet do 350 km/h. To naprawdę imponujący wynik. W parze z osiągami idzie także wygląd. Czerwone nadwozie ozdobiono body kitem i 20-calowymi felgami. Może nie jest to najpiękniejsza E-klasa, lecz z pewnością jedna z najszybszych.
Brabus 850 BiTurbo Brabus 850 BiTurbo Brabus 850 BiTurbo Brabus 850 BiTurbo Brabus 850 BiTurbo Brabus 850 BiTurbo Brabus 850 BiTurbo Brabus 850 BiTurbo Brabus 850 BiTurbo Brabus 850 BiTurbo Brabus 850 BiTurbo Brabus 850 BiTurbo Brabus 850 BiTurbo Brabus 850 BiTurbo Brabus 850 BiTurbo Brabus 850 BiTurbo

2014-05-14 - A. Ruciński

0

Komentarze do:
Mercedes E63 AMG Brabus 850 BiTurbo - kolejne podejście